akryl, płótno naklejone na płytę;
1/6 – 78,4 x 29,5 cm – sygn., dat. i opisany na odwrocie: 1/6 / 78,4 x 29,5 cm / akryl / [graficzny układ całości kompozycji] / JAN / BER / DYSZ / AK / 2003 / PO PASSE-PAR-TOUT III.
2/6 – 48 x 45,5 cm – opisany na odwrocie: 2/6 / [graficzny układ całości kompozycji] 48 x 45,5 cm / akryl
3/6 – 64,5 x 69,2 cm – sygn., dat. i opisany na odwrocie: 3/6 / 64,5 x 69,2 cm / akryl / JAN / BER / DYSZ / AK / 2003 / [graficzny układ całości kompozycji] /
4/6 – 40 x 92,5 cm - sygn., dat. i opisany na odwrocie: 4/6 części / 40 x 92,5 cm / akryl / [graficzny układ całości kompozycji] / JAN / BER / DYSZ / AK / 2003 / PO PASSE-PAR-TOUT. II [sic!].
5/ 6 -26 x 10 cm - sygn. i opisany na odwrocie: JAN / BER / DYSZ / AK / PO PASSE PAR TOUT III.
6/6 – 47,5 x 44 cm – opisany na odwrocie: 6/6 / 47,5 x 44 cm / akryl / [graficzny układ całości kompozycji] / ROZMIESZCZAĆ Z DUŻYMI / I NIERÓWNYMI ODSTĘPAMI / POMIĘDZY <->.
WYSTAWIANY:
Jan Berdyszak - malarstwo, Galeria ASP w Krakowie, 2006.
"Entropia jest postacią obrazu. Rozpad pojmowania obrazu nie wchodzi w grę. Możemy mówić raczej o naszych dyspozycjach i niedyspozycjach, o skutecznym oglądzie i braku ostrości w tworzeniu obrazów i ich rekonstruowaniu, o naszej niegotowości do przyjmowania ich niezbornymi. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy uzależnieni wcześniej stworzonymi, a poznanymi modelami i wzorcami całościowania. Tracimy praktycznie poczucie, że światy istniejące i stwarzane zawsze są także niezborne. Niezborne jest istotnym składowym czynnikiem w dziele, podobnie jak nieprzystosowanie w procesach tworzenia obrazu”.
Jan Berdyszak